Akkor jó egy honlap, ha vevőket generál, ebből pedig neked pénzed lesz. Nézzük mikor jó egy weblap:

  • A legfontosabb, hogy tudd,  milyen céllal, célból jött létre az oldal és mit akarsz, vársz el ettől az oldaltól.

  • Kommunikációs eszközökre optimalizálás – hogy ez miért fontos? Mert ma már mindenkinek van okostelefonja, amit bárhol lehet használni. Biztos te is használtad már mondjuk utazás közben a buszon vagy a metrón. Képzeld csak el ha rákeresnek a te oldaladra utazás közben és a honlapod pl. nem mobilra optimalizált. Az oda látogató nem tudja áttekinteni a honlapod és már megy is tovább a konkurenciádhoz. Ezért tehát olyan honlapod kell, hogy legyen ami minden kommunikációs eszközre optimalizálva van. Ellenkező esetben, nem fogsz látogatókat szerezni, és potenciális vásárlókat vesztesz.

  • URL cím. Egy jó url cím mindent elárul, tehát ha már ránézek és elolvasom, tudom, hogy az az oldal, aloldal mit tartalmaz. Az url tükrözze azt amivel te foglalkozol, tehát ha a vállalkozásod főprofilja a bútorok készítése akkor legyen az url pl. butorkeszites.hu és ne az legyen ami a vállalkozásod neve (amin regisztrálva van a vállalkozásod) pl. faforgacs.hu.

  • Az oldalon legyenek képek és videók, de csak okosan használjuk ezeket, nehogy bőség zavara alakuljon ki, mert akkor lassan fog betöltődni az oldal és a látogatók nem fognak várni. Manapság az embereknek nincs ideje ilyesmire.

  •  Oldaladon  mindig legyen valamilyen termék amit ingyen adsz, mondjuk a feliratkozásért cserébe. Ha feliratkoztak akkor azt köszönd meg egy válasz emailban. Lehet, hogy nincs nagy jelentősége, de biztos, hogy az embereknek ez jól esik. Szeretik a látogatók, ha az oldaladon meg lehet valamit vásárolni és épp most le van árazva. Ha már meg van az ösztön a vásárlásra akkor az árleszállítás miatt biztos vásárolni fognak. 

  • Mindig legyen feltüntetve a Kapcsolat menüpont és a részletes leírás a cégedről. Az emberek nyugodtabbak ha tudják, hogy amit vesznek az mögött egy személy van és nem csak egy kamu vállalkozás.

Ugye milyen egyszerűnek tűnik az egész. Mégis vannak olyan honlapok amiken nagyon eligazodni sem lehet. Ha a te weblapod még nem ilyen akkor szerintem minél előbb alakítsd át vevőbaráttá.